پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
دوشنبه ١٠ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۲۳۳ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۴۴۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۱۹۱۸۵ مورد

چهارشنبه ١٤ آذر ١٣٩٧ ساعت ١١:٣٩ ق.ظ   ( بازدید : 1050 نفر )

رئيس شبكه بهداشت و درمان جاجرم از اضافه شدن یک پزشک متخصص زنان در جاجرم طي يك يا دو هفته آينده خبر داد .

به گزارش وب دا «ملائکه» گفت: تا كنون يك پزشک متخصص زنان در این شهرستان فعالیت داشت اما با پيگيري هاي معاونت درمان دانشگاه در آينده نزديك (يك تا دو هفته آينده) اين شهرستان از وجود دو متخصص زنان بهره مند خواهد شد.
وی تصريح كرد: در مراكز بهداشتي درمانی تمام خدمات مامايي و زنان همه روزه از ساعت ٧ تا ١٥ بطور رایگان ارائه مي شود و اگر مشكل فرد در مراكز رفع نشد و يا فرد نياز به ارجاع داشت ، از طريق ماما يا پزشك مركز ، بيمار به پزشک متخصص ارجاع داده مي شود.
وي تاکید کرد: بانوان بايد در ابتدا براي ارائه خدمات و رفع مشكل خود به مراكز بهداشتي مراجعه كنند زيرا خدمات سطح يك با وجود ماما و پزشك عمومی قابل رفع شدن و درمان است .
ملائکه با اشاره به این که بيمارستان ٣٢ تختخوابي جاجرم با دارا بودن پزشكان متخصص در رشته هاي مختلف زنان ،جراحي، داخلي ، قلب، اطفال و... آماده ارائه خدمات درمانی به مردم است ، عنوان کرد : در حال حاضر یک پزشک متخصص جراحی عمومی در این بیمارستان فعالیت دارد که متاسفانه در صورت نبود وی به دلیل مرخصی ، ممکن است مشکلاتی برای بیمارستان ایجاد گردد و پیگیری هایی انجام شده تا با توزیع جدید متخصصین در استان علاوه بر متخصص زنان و زایمان ، یک متخصص جراح عمومی نیز به بیمارستان اضافه شود .


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.